כיצד רפואה סינית ודיקור בפרט מסייעים לנשים בהריון?

0
1235
כיצד רפואה סינית ודיקור בפרט מסייעים לנשים בהריון?

אחת התקופות היפות ביותר בחייהן של נשים רבות היא ההיריון, אך לעיתים מתגלים כאבים רבים, בחילות, עייפות, הצטברות נוזלים המשפיעים על מצב הרוח. דיקור סיני לנשים בהריון יכול לסייע להן לעבור את תקופת ההיריון בצורה טובה יותר.

דיקור סיני לנשים בהריון

הרפואה הסינית מסייעת לנשים במהלך תקופת ההיריון ומאפשרת להן להמשיך בשגרת חיים. באמצעות דיקור סיני ניתן לטפל בבעיות רפואיות רבות שמתגלות במהלך תקופת ההיריון ואף בבעיות רפואיות שהיו בעבר. במהלך ההיריון גופן של נשים רבות חווה שינויים רבים המשפיעים לא רק על המשקל אלא גם על היציבות. נשים רבות במהלך ההיריון מתלוננות על עייפות, סחרחורות, חרדות ולעיתים גם דיכאון. כל הבעיות ניתנות לפתרון באמצעות דיקור סיני.

טיפול בדיקור סיני נעשה באמצעות מחטים עדינות המוחדרות לנקודות הדיקור הנמצאות בתעלות המרידיאנים בהן זורמת אנרגיה. כאשר אין אנרגיה במקומות שונים בגוף, הנשים יחושו בשינויים שונים. היות ובמהלך תקופת ההיריון מתחוללים שינויים שונים בגופן של נשים, חשוב מאד לאזן את הגוף בעזרת דיקור סיני.

רפואה סינית מונעת בחילות

בחילות בוקר עשויות להופיע בכל שעה של היום ולהפריע לשגרת החיים. בחילות בוקר חמורות יכולות להביא לירידה משמעותית במשקל ואף לאיבוד ההכרה. מהלך תקופת ההיריון נשים רבות סובלות מבחילות, מה שמקשה עליהן לתפקד בצורה רגילה.

היות ובמהלך ההיריון אי אפשר לקחת תרופות, טיפול בדיקור סיני מסייע להקלה ומניעת הבחילות ובנוסף משמש כמשכך כאבים. טיפולי רפואה סינית מותאמים לנשים במהלך תקופת ההיריון לפי הסימנים שהן מראות.

מניעת כאבי גב

בשליש האחרון של ההריון, גופן של נשים מתחיל להכביד, העובר מסיים את כל שלבי התפתחותו ותופס חלק נכבד משטח הרחם ומכביד על גופן של נשים רבות. כתוצאה ממשיכת הבטן קדימה,רצועות הגב נמתחות ויוצרות לחץ רב על הגב התחתון, מה שמקשה על נשים רבות לישון בלילה ולתפקד בצורה טובה.

אקופונקטורה או בשם המוכר יותר דיקור סיני יכול לסייע לנשים בהריון הסובלות מכאבי גב בשליש האחרון של ההריון. דיקור סיני יעיל במיוחד לכאבי גב ומונע כאבי גב עתידיים.דיקור סיני משמש את הנשים הן למניעת כאב גב נוכחי ומניעת כאב גב עתידי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here