מתי בפעם האחרונה עצרתם לחשוב על הבריאות שלכם?

0
832
קרדיט : pixabay

 

כבר שנים שאתם מתנהגים באותה הדרך ואתם מתמודדים עם אותן הבעיות רק על ידי שימוש בסמים ממכרים וחומרים מסוכנים. אומנם ברור לכם שחומרים המקרים הם לא הפתרון לבעיות שאתם מתמודדים איתם אך יחד עם זאת קשה לכם לקחת את ההחלטה האמיצה ולעצור לרגע אחד כדי לקבל את הליווי המקצועי של מרכז גמילה פרטי, כמו מרכז הגמילה שבטיא. ועכשיו, אתם רוצים לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר לבריאות שלכם וצריכים לדעת איך לעשות זאת בצורה הכי בטוחה שיש.

קל להיות מכורים – אבל קש יותר לקחת את ההחלטה הבריאה לכם

קל מאוד להשתמש בסמים באופן קבוע, ולא לחשוב על ההשלכות הבריאותיות של השימוש לאורך זמן. אתם חווים את ההיי של הסמים, ולא שמים לב לשינויים הגופניים שמתרחשים לאורך הזמן. עד לסיטואציה שבה אין לכם ברירה אחרת אלא להתמודד עם הקריסה של הגוף ולפנות לתוכנית גמילה מהתמכרויות בצורה מסודרת. זהו השלב שבו אתם לוקחים אחריות על המעשים שלכם אבל גם מבינים שאין ברירה אלא להתמודד עם הבעיה.

ככל שהחומר קשה יותר – כוח הרצון שלכם חייב להיות משמעותי יותר

יש הבדל משמעותי בין תהליכי גמילה שונים, ובין אנשים שונים. אנשים שמתמודדים עם תהליך גמילה מאופיאטים בדרך כלל צריכים לעבור תהליך גמילה פיזי הרבה יותר נרחב. ולחילופין, בקרב אנשים שמתמודדים עם בעיות שימוש בסמים קלים , יש צורך לעבוד יותר על אספקטים של התנהגות ומשמעת בשביל לצמצם את הסיכויים שבפעם הבאה אתם תיקחו את המנה שמציעים לכם. כך או כך, הבנייה של תהליך הגמילה היא הדרך ליצירת הפתרון הנכון לכם.

ואם אתם חוששים – עדיף שלא להיות לבד לאורך הדרך

ואם אתם חוששים מההתחלה קשה או שאתם פשוט לא רוצים למצוא את עצמכם לבד, כדאי לבנות רשת תמיכה חברתית סביבכם שיכולה לייצר את העזרה הדרושה. בין שמדובר על חברים וקרובי משפחה, ובין שמדובר על אנשי הצוות במרכז הגמילה שבו אתם נמצאים, יש חשיבות גדולה מאוד לעבודה עם צוות מקצועי שמבין את הצרכים שלכם ועוזר לכם לקחת החלטות.

מרכז הגמילה שבטיא מלווה אנשים בכל שלבי החיים שמתמודדים עם בעיות התמכרות שונות ונותן גם ידע וניסיון. אבל גם תמיכה מקצועית חשובה וחיונית, שיכולה לשנות את כללי המשחק מבחינת המטופלים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה ניתן לפנות למספר הטלפון 0587124712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here