עיסוי זה דבר ממכר

0
1051
עיסוי זה דבר ממכר

רבים אינם מודעים לעובדה כי שיטת המגע הנקראת 'עיסוי' או 'מסאז' היא שיטה בה השתמשו אנשים בכל רחבי העולם מימים ימימה. מאמר זה יספק לקוראים מידע אודות יתרונות העיסוי והאפשרויות הרבות הגלומות בו.

עיסוי- מאז ומעולם?

עיסוי רפואי מומלץ הוא מגע בנקודות מסוימות בגוף האדם. מאז ומעולם מטפלים נגעו בנקודות רוויות לחץ וכאב בגופו של האדם בניסיון להקל עליו על ידי שחרור המתחים והכאבים באזורים מסוימים בגוף. במצרים קיימות עדויות רבות לגבי שימוש בעיסוי בדמות ציורים על קירות המערות ומקדשים שונים. למרות זאת אין סימוכין כי אכן שיטת העיסוי החלה במצרים, שכן יש עדויות שונות לטיפולי מגע ביבשת הודו, בסין ובמדינות נוספות בתקופות קדומות. המסקנה היא שבמדינות רבות נהגו לטפל באנשים באמצעות מגע וכל מדינה פיתחה את סוג העיסוי הייחודי לה וזאת על פי האמונה אשר שלטה בקרב המקומיים והתרבות שלהם. אם בתקופות קדומות עיסוי היה חלק מהפעולות אשר בוצעו על מנת לגרש את השדים שגרמו לכאבים השונים בגוף, ככל שהשנים עברו רופאים וספורטאים גילו כי העיסוי עוזר להקל על כאבים הנובעים מפציעות, שרירים תפוסים ומתחים שמקורם בשגרת היומיום.

עיסוי – הנאה מובטחת

רבים מתייחסים למסאז' כטיפול שמטרתו נטו הנאה. לדוגמה, כמעט כל אדם מן היישוב המתגורר בנתניה ומעוניין בטיפול מגע שיכניס את הגוף שלו להרפיה ויעזור לו להפטר מלחצי היומיום יגיע אל ספא מוכר המציע טיפולי עיסוי בנתניה. בשנים האחרונות רבים החלו לפתח מודעות בכל הקשור אל נפלאות העיסוי. נכון להיום יש שיטות רבות של עיסוי, אם מדובר על שיטת עיסוי שוודי, טורקי, ארומתראפי, טווינא, שיאצו ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי

עיסוי חייב להיעשות על ידי מטפלים מקצועיים ובעלי ניסיון. יש לוודא כי המקום פועל ברישיון וכי המטפלים עברו הכשרה מסודרת ויכולים להציג אסמכתא לכך.

עיסוי – כל היתרונות מתחילים כאן

  • תנועת הדם – העיסוי עוזר לשיפור הטבעי של תנועת הדם בגוף. פעמים רבות עיסוי רקמות עמוק יכול לשחרר גודש ברקמות מסוימות בגוף.
  • אנמיה – רבים אשר סובלים ממצב של אנמיה בוודאי ישמחו לקרוא כי עיסוי יכול להיות לעזר גם במצב זה. אנשי מקצוע שונים טוענים כי עיסוי רפואי יכול לעזור במידה ניכרת וזאת משום שהוא מעודד את הגוף לייצר תאי דם שחסרים לו.
  • ניקוי פסולת – העיסוי עוזר בכל הקשור אל ניקוי מהיר יותר של הגוף מכל הפסולת הקיימת בו. בנוסף, הוא מעודד את כל הקשור אל זרימת בלוטות הלימפה וחיזוק של המערכת החיסונית של הגוף.
  • שחרור מתחים – עיסוי משחרר את המתחים בשרירי הגוף, מרפה שרירים מתוחים ומקל על כאבים של השרירים.

לסיכום, אין זה משנה היכן בוחרים לעבור עיסוי, כל עוד בוחרים במטפלים מקצועיים ומכון המאושר על ידי משרד הבריאות, ההנאה מהעיסוי והתועלות מובטחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here