טיפולי בריאות הנפש עבור ילדים ומבוגרים

0
797
Credit: Pixabay.com

מצבים נפשיים שונים דורשים טיפול פסיכיאטרי-רפואי ונפשי, על מנת להתגבר על הקושי ולקיים מהלך חיים מאוזן ובריא. עבור מי שסובלים מהפרעות נפשיות או מחרדה למשל, מדובר בקושי משמעותי הפוגע בהתנהלות, והמצוקה אותה הם חווים היא רבה וקשה מנשוא. ולכן יש לטפל בהקדם ובצורה מקצועית כאשר מופיעים תסמיני המצוקה. ניתן לעבור אבחון לשם התאמת תכנית טיפול אישית במרכז טיפולי פרטי המציע מסגרות טיפול פסיכיאטריות-נפשיות טיפוליות עם צוות מסור.

טיפול בחרדה

מצבי חרדה ולחץ אופייניים אצל ילדים ומבוגרים כאחד והשורה התחתונה היא שניתן לטפל במצב ולהביא לשיפור משמעותי. כך למשל עבור טיפול בחרדה אצל ילדים ניתן לבנות תכנית טיפול אישית על ידי פסיכיאטר המומחה לטיפול במצבי חרדה אצל ילדים. הפסיכיאטר יקיים אבחון לילד, ויבנה עבורו תכנית טיפול מותאמת וספציפית, בליווי של צוות מקצועי שכולל עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ומטפלים אלטרנטיביים. כל תכנית טיפול מותאמת עבור הילד, והיא משתנה מילד אחד לאחר.

טיפולי בריאות הנפש

בעיות נפשיות שונות ומצוקות נפשיות מצריכות טיפול נפשי. קשה מאוד להתגבר על המצוקות הנפשיות באופן עצמאי והסכנה בכך היא החרפת המצב והידרדרות במצבו הנפשי של האדם הסובל מכך. מרכז בריאות הנפש תל אביב המציע מסגרת טיפול פרטית עם פסיכיאטרים וצוות רפואי מומחה, מאפשר לכם להשתלב במסגרת טיפולית פרטנית עם כל קשת התמיכה הדרושה למהלך הטיפול והצלחתו. ישנם טיפולים למצבים שונים כמו למשל טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית, טיפול בחרדות, טיפול בפוסט-טראומה, טיפול בטראומה מפגיעות מיניות וטיפול עבור פגועי נפש.

מסגרת טיפולית

ישנן מסגרות טיפוליות שונות כמו למשל מסגרת אשפוז יומית ולינה ביתית או מסגרת של שהייה במרכז הטיפול עצמו. תכניות הטיפול משלבות פעמים רבות כמה אספקטים כמו למשל טיפול תרופתי לצד הטיפול הפסיכיאטרי והטיפול הנפשי. גם טיפולים אלטרנטיביים כמו ריפוי בעיסוק וטיפול התנהגותי cbt משולבים בתוכניות הטיפול – הכל בהתאם לצרכי המטופל, האבחון וההתקדמות בשטח תחת פיקוח והובלה של הפסיכיאטר הראשי.

בין אם מדובר על צורך של טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית או על טיפול בחרדה אצל ילדים, מומלץ לפנות בהקדם למרכז בריאות הנפש תל אביב לקבלת מענה ראשוני, תמיכה ובניית תכנית טיפול מותאמת אישית.

כאשר מדובר על מצבי פגיעות נפשיות, חרדה, או הפרעות נפשיות שונות – חשוב מאוד לקבל מענה בהקדם ותוכנית טיפול מיטבית, ולכן מרכז רפואי טיפולי פרטי יספק לכם את המענה הדרוש. הצוות של רוח ים בית מאזן, ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here