קבוצת תמיכה לירידה במשקל

0
850
סדנאות הרזיה | העוצמה שבתוכי

 

ירידה במשקל היא לא עניין של מה בכך ומלווה לא פעם בקשיים פסיכולוגיים ופיזיים רבים. רבים מהאנשים, מרגישים שאין להם תמיכה מבחוץ ושאם היה איתם עוד מישהו בתהליך הגדול שהם עוברים, אולי הם היו מגיעים להישגים שהם רוצים להגיע אליהם. מזדהים עם הכתוב? מרגישים שגם לכם קבוצת תמיכה ירידה במשקל הייתה עוזרת להרזות ולשנות את אורח החיים? הגעתם למקום הנכון. עם העוצמה שבתוכי ועם העוצמה שבכל אחד ואחת מכם, תגיעו להישגים מרשימים עם קבוצת תמיכה לירידה במשקל. 

סדנאות תמיכה לירידה במשקל

מה מיוחד בקבוצת תמיכה לירידה במשקל?

אפילו שמדובר בקבוצה ולא בשיחות אחד על אחד, כל חבר בקבוצה, מקבל יחס אישי ולומד מהאחר. קבוצת תמיכה לירידה במשקל בעצם מספקת לנו את התמיכה שאליה אנו כמהים כשאנו עוברים תהליך כל כך עמוק כמו ירידה במשקל. קבוצת התמיכה, נותנת לכם להרגיש חלק ממשהו גדול ותר ונותנת לכם כלים תודעתיים לשמירה על אורח חיים בריא ואימוץ נכון של הרגלים לחיים בריאים ומאושרים יותר. בקבוצת תמיכה לירידה במשקל של העוצמה שבתוכי, אף פעם לא תרגישו לבד בתהליך ותראו איך לאט לאט אתם משיגים את היעדים שאליהם רציתם להגיע ולא הצלחתם לבד כל השנים האלה. קבוצת התמיכה, תספק לכם שיפור משמעותי בכל תחום בחיים תוך שימוש בכלים ייחודיים.

רוצים להפסיק לחוות כישלונות עם ירידה במשקל?

העוצמה שבתוכי, אשר פועלת כבר עם אלפי לקוחות מרוצים, פותחה על ידי מייסדת החברה – אירית בוטבול עובדיה, ששינתה בעצמה את המשקל שלה ואת אורח החיים שלה. אירית, רוצה לשתף את לקוחותיה בשיטה מהפכנית, שגורמת גם לירידה במשקל וגם להגעה לגרסה הכי טובה שלך כאדם.

בעזרת כלים מקצועיים שרכשה בתחום הנטורופתיה והתזונה, קבלה ופסיכוסומטיקה ועוד תחומים רבים ואחרים בתחום הרפואה המשלימה, היא מאפשרת למשתתפי קבוצת תמיכה לירידה במשקל להגיע לשינוי אמיצי וניכר בחייהם לטווח הארוך. זוהי לא עוד קבוצה תמיכה גנרית וכללית לירידה במשקל, אלא הגעה ליעדים בכל תחומי החיים תוך תמיכה וליווי מקצועי ואישי בתוך הקבוצה להגשמה עצמית, התפתחות אישית וכן ירידה במשקל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here